Serwis agencyjny
Czwartek, 13 sierpnia 2020 
7:45
Czwartek, 13 sierpnia 2020 
7:45

Reklama

Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w płatnym serwisie agencyjnym (www.kai.pl) oraz na ogólnodostępnym portalu informacyjnym eKAI.pl. Dzięki współpracy z innymi podmiotami w ofercie KAI są również powierzchnie reklamowe w portalach: opoka.org.pl oraz aleteia.pl.

Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.

Serwisy internetowe

Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się najczęściej w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej.

W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach internetowych, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do potrzeb, Państwa kampanii reklamowej.

REKLAMA DISPLAY
Nazwa Format Położenie Koszt za tys. odsłon
Billboard 750×100 px nagłówek wszystkich stron witryny 50 PLN
Double Billboard 750×200 px nagłówek wszystkich stron witryny 80 PLN
Leaderboard 970×250 px góra strony 90 PLN
Double Billboard 750×200 px środek strony 60 PLN
Leaderboard 970×250 px dół strony 70 PLN
Medium Rectangle 336×280 px prawa strona 60 PLN
Half Page 300×600 px prawa strona 70 PLN
Dodatkowe usługi
projektowanie reklamy – jpg/png od 200 PLN
projektowanie reklamy – html5 od 300 PLN

Do powyższych cen należy dodać podatek VAT.
Kampanie realizowane są powyżej 10 tys. odsłon.

Do pobrania: 
Specyfikacja techniczna bannerów internetowych (pdf)

Cennik i układ formatów reklamowych 2019 (pdf)

 

Dobra książka / Dobry film

„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Ten pakiet pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.

Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywany jest do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych i w tygodniku „Wiadomości KAI”, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są spójne z koncepcją portalu eKAI.pl i popularne wśród jego czytelników sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.

Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Dzięki zamieszczonych informacji, linków, czy grafik pozwala bezpośrednio odpowiedzieć na zainteresowanie czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego, otwartego portalu eKAI.pl, a także branżowego tygodnika „Wiadomości KAI” i codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.

Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „sponsorowane”.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
opracowanie artykułu (w oparciu o dostarczone materiały) od 300 PLN
EMISJA
Serwis agencyjny KAI do uzgodnienia
Portal eKAI.pl do uzgodnienia
Internetowy Dziennika Katolicki / mailing do uzgodnienia

Media społecznościowe

W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty społecznościowej udziela Dział Marketingu KAI.

Kontakt

 

 Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Marketingu i Sprzedaży

Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa

tel: +48 22 838 80 63, fax: +48 22 635 45 35

mail: marketing[at]ekai.pl, prenumerata[at]ekai.pl

 

Rafał Łączny

Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży

tel: +48 698 690 315, mail: rlaczny[at]ekai.pl

Anna Mirkiewicz

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

tel: +48 22 838 80 63, mail: a.mirkiewicz[at]ekai.pl

Twitter - śledź nas